Szybki kontakt

Gmina Milejczyce
ul. Szkolna 5
17-332 Milejczyce
tel. 85 657-90-70

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Płać kartą w urzędzie

karta bank 01

Kampania informacyjna

Cyfrowy urząd - Wrota Podlasia

Kampania informacyjna

Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa

OSP Milejczyce

osp logo 01
Wirtualna wycieczka

Przydatne odnośniki

Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dziennik Urzędowy
Województwa Podlaskiego
Program Rodzina 500 plus
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Wrota Podlasia
e-TV Bug

Liczba gości

Odwiedza nas 43 gości oraz 0 użytkowników.

Aktualności

Siemiatycki Ośrodek Wsparcia

   W Siemiatyczach, w budynku Siemiatyckiego Ośrodku Kultury przy  ul. Legionów Piłsudskiego 1, działa punkt bezpłatnych porad konsumenckich.

 

  W punkcie tym zainteresowani mogą bezpłatnie zasięgnąć porad w sprawach: pism konsumenckich, reklamacji, wezwań do zapłaty, pism procesowych, praw konsumenta, instytucji oraz organizacji chroniących prawa konsumentów.


  Z pomocy może skorzystać każda osoba, niezależnie od wieku i kryteriów dochodowych!
 

  Z usług można skorzystać osobiście w godzinach: poniedziałek 8.00 - 20.00; wtorek 8.00 - 10.00, czwartek 14.00 -16.00, telefonicznie (22 299 60 90, tonowo 6) oraz e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  Siemiatycki Ośrodek Wsparcia funkcjonuje w ramach zadania pt. Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów w latach 2019-2020. pod hasłem Konsumencie nie jesteś sam!

 

  Na potrzeby projektu powstała strona , na której znajduje się wykaz ośrodków udzielających nieodpłatnych porad konsumenckich, kalendarz wydarzeń z aktywnościami w terenie a także wzory dokumentów do pobrania i szereg porad.

 

  Realizacja wymienionego wyżej zadania, ma uzupełniać istniejący system ochrony konsumentów w Polsce. W ramach zadania publicznego realizowane będzie bezpłatne poradnictwo prawne (udzielanie porad prawnych konsumentom osobiście, telefonicznie lub e-mailowo, sporządzanie pism dla konsumentów, w tym pism procesowych i wniosków ADR) w 10 stałych ośrodkach regionalnych w kraju. W chwili obecnej ośrodki znajdują się w: Busku Zdrój, Częstochowie, Katowicach, Łomży, Olsztynie, Puławach, Siemiatyczach, Tarnobrzegu, Wrocławiu i Żarach.

 

  Dodatkowo prowadzone będą bezpłatne porady prawne w terenie, poza stałymi ośrodkami regionalnymi w trakcie wydarzeń i eventów regionalnych prowadzonych w wybranych województwach. Działania te uzupełnione zostaną poprzez: akcje edukacyjno - informacyjne w formie m.in. lekcji w szkołach, wykładów na uniwersytetach III wieku, domach seniora, wykładów dla rzeczników konsumentów, działania pracowników policji i pracowników opieki społecznej. Zakładane jest również poszerzanie wiedzy o prawie konsumenckim za pośrednictwem mediów, w tym społecznościowych.

 

dla konsumenta logo

 

 

 

 

plbyua logo
przez internet baner
wrotapodlasiazzielonym

Przydatne odnośniki

pomoc prawna 02

Wniosek o dowód

dowod 01
dyz aptek logo 2019

Przydatne odnośniki

Stowarzyszenie

senior logo 2017

NSSD

ulotka int operator 2016 01
Decydujmy razem